K O M U N I K A T Y






Strona główna > Arriva > Arriva/Solaris Urbino 12
9442
Linia 157 zapewnia dojazd ze Szczęśliwic na Wolę i w stronę centrum. Z kolei na samej Dickensa pojawiły się już kilka lat temu pasy dla rowerów.
Słowa kluczowe: SU12 9442 157 Dickensa
Share on Facebook

9442

Linia 157 zapewnia dojazd ze Szczęśliwic na Wolę i w stronę centrum. Z kolei na samej Dickensa pojawiły się już kilka lat temu pasy dla rowerów.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:9442-157.jpg
Nazwa albumu:JP / Arriva/Solaris Urbino 12
Słowa kluczowe:SU12 / 9442 / 157 / Dickensa
Data:2018-06-08
Miejsce:Dickensa
Numer pojazdu:9442
Numer brygady/linii:4/157
Wielkość pliku:433 KiB
Data dodania:09, Czerwiec 2018
Wymiary:1200 x 800 pikseli
Wyświetleń:923 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18099
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Mati   [09, Czerwiec 2018 at 12:30 PM]
Pasy to już są od kilku lat. Ostatnio domalowali tylko te w okolicy samego skrzyżowania Dickensa/Białobrzeska/Urbanistów. Starych w niektórych miejscach ledwo co widać.
usn   [09, Czerwiec 2018 at 06:15 PM]
Czasem powyższa linia jest puszczana przez ul.Gdańską, jaki to ma w ogóle sens, a jeśli tak to czym on jest podyktowany? Bo nie chce mi się wierzyć, że jakimiś fanaberiami ZTM.
Ashir   [09, Czerwiec 2018 at 06:48 PM]
Zastępuje wtedy zawieszone 205.
JP   [09, Czerwiec 2018 at 11:50 PM]
@Mati dziękuję i poprawiam opis.
usn   [10, Czerwiec 2018 at 12:13 AM]
To wiem. Czyżby odc. Marymont-Potok-Rudzka jest tak mało obciążony? P.s. Z jednej strony miło, że sieć ścieżek rowerowych w dzielnicy Ochota powiększa się, ale z drugiej strony jako rowerzysta mam parę uwag co do powyższego rozwiązania. Przykład podam ze znajdującego się nieopodal skrzyżowania Białobrzeskiej z Bitwy Warszawskiej 1920r. i dwóch ciągów: Banacha-Bitwy Warszawskiej 1920r.-Szczęśliwicka, Żwirki i Wigury/Racławicka- Mołdawska- Korotyńskiego- Urbanistów/Usypiskowa. O ile po stronie zachodniej skrzyżowania jest w porządku, to po stronie wschodniej praktycznie część rowerowa zlewa się z pieszą i zatokami parkingowymi. Więc jazda z prędkością nawet i tylko 10km/h tu jest mocno ryzykowna. Wzdłuż Banacha jest jeszcze trudniej, zwłaszcza przy mijankach i w pobliżu przystanków. Widoczność jest dość minimalna. Sprawa wyprzedzania,pierszeństwa lub kierunku jazdy bądź zjeżdżania na osiedle/do parku, zatrzymania na postój, z powodu awarii podobnie wygląda na 2 następnych ciągach, które wymieniłem.
Marcinek   [10, Czerwiec 2018 at 06:18 AM]
157 nie dojeżdża do centrum! Ludzie, mamy nazwy dzielnic i nimi operujmy. To dla słoików wszędzie gdzie jest zwarta zabudowa to jest centrum. Określenie to zostawmy dla okolic patelni, skoro taką nazwę podarowano stacji metra.
Marcinek   [10, Czerwiec 2018 at 12:35 PM]
Już lepiej. Śmiech
sprinter1205   [13, Czerwiec 2018 at 07:46 PM]
Granicę między Śródmieściem, a Wolą stanowią al. JPII, Niepodległości i ul. Chałubińskiego, więc 157 dociera do Śródmieścia, ale tylko między przystankiem Stawki, a dw. Gdańskim. Uśmiech
JP   [17, Czerwiec 2018 at 12:14 AM]
Dokładnie masz rację. To ja kasuję swoje komentarze z błędnymi informacjami. Puszczać oczko

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u