K O M U N I K A T Y






Strona główna > Michalczewski (d. ITS Michalczewski) > Scania CityWide 12 CNG
9673
Po prawie 3-letniej przerwie  firma Michalczewski wraca do obsługi linii WTP (ZTM). Zwyciężyła ona w przetargu na 25 brygad obsługiwanych taborem 12-metrowym i swoje usługi będzie świadczyć do końca 2026 roku.. Na początek otrzymał do obsługi 118, 152, 178 i N14.
Do obsługi zakupiono 29 sztuk autobusów Scania CityWide 12 napędzanych gazem CNG. W stosunku do poprzedniego modelu OmniCity, który był eksploatowany przez PKS Grodzisk Mazowiecki w ilości ponad 100 sztuk, nowe Scanie się mocno różnią.
Oprócz wspomnianego zasilania paliwem CNG, autobusy wyróżnia nowy  wygląd ściany przedniej. W środku też nastąpiły duże zmiany. Zobaczymy nową kabinę kierowcy, która jest w pełni wygrodzona od przestrzeni pasażerskiej. W przestrzeni pasażerskiej nie zobaczymy za to słynnego "dywanu" na podsufitce. Po lewej stronie zwiększono ilość okien otwieranych. Z tyłu znikła "loża" z trzema siedzeniami koło silnika, które można było "zdobyć" po pokonaniu dwóch schodków. Tylna ściana pozbawiona jest okna (jak w Solbusach 10xx i 12xx w MZA). Nowością jest zastosowanie drugich i trzecich drzwi otwieranych na zewnątrz. Wewnątrz zamontowano przycisk do otwierania drzwi na samych drzwiach, zamiast po obu stronach na rurkach koło drzwi. 
Autobus jest bardzo dobrze wykończony, co wielu zasmuci nie skrzypi. Jednak mimo zmiany napędu, pozostał charakterystyczny dźwięk pracy silnika.

Z tego miejsca chciałem pozdrowić prowadzących pojazdy Michalczewskiego, którzy na widok fotografa, mrugali światłami, albo po prostu machali w ramach pozdrowień.
Słowa kluczowe: CN280UBCNG CityWide 9673 152 Bohaterów
Share on Facebook

9673

Po prawie 3-letniej przerwie firma Michalczewski wraca do obsługi linii WTP (ZTM). Zwyciężyła ona w przetargu na 25 brygad obsługiwanych taborem 12-metrowym i swoje usługi będzie świadczyć do końca 2026 roku.. Na początek otrzymał do obsługi 118, 152, 178 i N14.
Do obsługi zakupiono 29 sztuk autobusów Scania CityWide 12 napędzanych gazem CNG. W stosunku do poprzedniego modelu OmniCity, który był eksploatowany przez PKS Grodzisk Mazowiecki w ilości ponad 100 sztuk, nowe Scanie się mocno różnią.
Oprócz wspomnianego zasilania paliwem CNG, autobusy wyróżnia nowy wygląd ściany przedniej. W środku też nastąpiły duże zmiany. Zobaczymy nową kabinę kierowcy, która jest w pełni wygrodzona od przestrzeni pasażerskiej. W przestrzeni pasażerskiej nie zobaczymy za to słynnego "dywanu" na podsufitce. Po lewej stronie zwiększono ilość okien otwieranych. Z tyłu znikła "loża" z trzema siedzeniami koło silnika, które można było "zdobyć" po pokonaniu dwóch schodków. Tylna ściana pozbawiona jest okna (jak w Solbusach 10xx i 12xx w MZA). Nowością jest zastosowanie drugich i trzecich drzwi otwieranych na zewnątrz. Wewnątrz zamontowano przycisk do otwierania drzwi na samych drzwiach, zamiast po obu stronach na rurkach koło drzwi.
Autobus jest bardzo dobrze wykończony, co wielu zasmuci nie skrzypi. Jednak mimo zmiany napędu, pozostał charakterystyczny dźwięk pracy silnika.

Z tego miejsca chciałem pozdrowić prowadzących pojazdy Michalczewskiego, którzy na widok fotografa, mrugali światłami, albo po prostu machali w ramach pozdrowień.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:DSC_9607.JPG
Nazwa albumu:solaris8315 / Scania CityWide 12 CNG
Słowa kluczowe:CN280UBCNG / CityWide / 9673 / 152 / Bohaterów
Data:27.10.2018
Miejsce:Warszawa, ulica Bohaterów
Numer pojazdu:9673
Numer brygady/linii:152
Wielkość pliku:938 KiB
Data dodania:27, Październik 2018
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:1092 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18505
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1

~piotrek2274   [27, Październik 2018 at 08:20 PM]
Wegłud mnie lokalizacja wyświetlacza bocznego z numerem linii dla niedowidzących jest mocno dyskusyjna.
solaris8315   [27, Październik 2018 at 08:23 PM]
Tu akurat racja. W ogóle jego umiejscowienie jest po prostu na siłę. Jest, bo musiał być. Lepiej jakby był przy drugich drzwiach...
~michael112   [27, Październik 2018 at 11:16 PM]
Też chciałem o tym napisać. W ogóle umiejscowienie obu wyświetlaczy bocznych: tego z przewijaną trasą, jak i tego z nrem linii dla niedowidzących jest nieprzemyslane. W sytuacji, kiedy jeden jest pod drugim, jeden z nich jest tu po prostu niepotrzebny i przychylam się do opinii solaris8315 że jest na siłę. Druga sprawa to że te wyświetlacze znacznie ograniczają powierzchnię szyby w tym miejscu i nienajlepiej wyglądają od wewnątrz. Inni producenci potrafili przynajmniej wyświetlacz z trasą wmontować nad linią okien. Chyba Scania jeszcze nie ma doświadczenia z tak dużą liczbą wyświetlaczy, zapewne inne miasta ich nie mają, a poprzednie Scanie dla Grodzia jeszcze nie miały takich wymagań.
prosper5250   [27, Październik 2018 at 11:30 PM]
Przyjrzyj się nowym Conecto z MZA, tam też umiejscowienie wyświetlaczy nie porywa. Przedni boczny zupełnie inaczej wkomponowany względem tego z sekcji B.
Symetria jak w gniocie.

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u