K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja lokalna i podmiejska > Komunikacja lokalna ZTM
24514
Iveco Crossway 12 LE zakończył swój kurs w Otwocku i czeka na rampie pod latarnią na kurs powrotny do Rzakty.
Słowa kluczowe: IvecoCrossway 24514 L20 Otwock
Share on Facebook

24514

Iveco Crossway 12 LE zakończył swój kurs w Otwocku i czeka na rampie pod latarnią na kurs powrotny do Rzakty.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:24514.jpg
Nazwa albumu:Inox / Komunikacja lokalna ZTM
Słowa kluczowe:IvecoCrossway / 24514 / L20 / Otwock
Data:5.03.2021
Miejsce:Otwock
Numer pojazdu:24514
Numer brygady/linii:1/L20
Wielkość pliku:908 KiB
Data dodania:06, Marzec 2021
Wymiary:1399 x 926 pikseli
Wyświetleń:715 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=19748
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

~Ashir   [07, Marzec 2021 at 02:05 PM]
W tym miejscu czeka? A ZTM o tym wie i to akceptuje?
solaris8315   [07, Marzec 2021 at 02:22 PM]
A gdzie ma czekać? Z Kupiecką jest o tyle problem, że przystanek końcowy jest zrobiony tymczasowo, wygrodzony z miejsc parkingowych. Wcale się nie zdziwię, że jest po prostu zastawiony. Kraniec powinien być na Orlej, długa zatoka, wszyscy się zmieszczą.
~Ashir   [07, Marzec 2021 at 05:27 PM]
Właśnie na Kupieckiej, z której wywalono wszystko oprócz L20. Na Orlej już krańcuje 702 i 722. Potrafią też tam stać MiniBusy itp. Różnica między MZA i "miejskimi" ajentami, a operatorami z linii L jest taka, że Ci pierwsi będą stali tam, gdzie im wyznaczył miejsce ZTM, a Ci drudzy najchętniej byle dalej od pasażerów i często bez zgody i wiedzy ZTM. Do 31.12 krańcowało 722 na Kupieckiej i kierowcy z R-3 grzecznie tam stali. Dzień później skrócono 722 do Orlej, a tam wróciło L20 i od początku już było kombinowanie, żeby tam nie stać. Od dawien dawna (jeszcze za czasów L22 i L46) był z tym krańcem problem, a zastawiony kraniec był tylko wymówką, która często nie miała nic wspólnego z prawdą.
~Jan_Winnicki   [07, Marzec 2021 at 06:03 PM]
A co ma ZTM do tego, gdzie stoi autobus miedzy rozkładowymi kursami?
~Ashir   [07, Marzec 2021 at 08:51 PM]
Ma sporo, ponieważ na przystanku krańcowym pojazd powinien być udostępniony dla pasażerów, co innego, gdy zostanie wyznaczony przystanek techniczny, ale te też wyznacza ZTM.
~.   [07, Marzec 2021 at 10:02 PM]
Często kierowcy właśnie kończą na Orlej i tam oczekują na odjazd, więc jaki problem jest tam tą linię zakrańcować?
~Jan_Winnicki   [09, Marzec 2021 at 10:32 AM]
@Ashir - nawet podczas godzinnego postoju? Nie popadajmy w skrajności. Góra 5 minut przed odjazdem. ZTM nie płaci za stanie autobusu na przystanku, tylko za wykonane wozokm.
~Ashir   [17, Marzec 2021 at 09:40 AM]
Nigdzie nie jest podany zakres czasowy, natomiast prawidłowa obsługa przystanków w zależności od ich charakterów już tak. ZTM płaci za prawidłową realizację usługi w oparciu o zrealizowane wzkm. Gdy przewoźnik nie wywiązuje się z warunków umowy to jest mu potrącane wynagrodzenie, zgodnie z załącznikiem 4 do umowy i nie dotyczy to wyłącznie wykonanych wzkm.

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u